Subject: Tööandjate kaasamine haridusreformidesse (Eesti Tööandjate Keskliidu pöördumine)
From: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>
To: "Kristen Michal"
Cc: "info - MKM" <[email-masked]>, "HM", "Ardo Hansson", "Eliise Kuus",Kätlin Atonen
Date: Fri, 9 May 2025 19:53:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud peaminister

Eesti Tööandjate Keskliit pöördub Teie poole seoses Haridus- ja
Teadusministeeriumi planeeritavate reformidega.

Lisas leiate allkirjastatud pöördumise.

Lugupidamisega

Ilona Pallon

Büroojuht/Office manager

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 5265 489

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.employers.ee/> www.employers.ee |
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation> facebook/tooandjad |
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers'-confederation>
linkedin/tooandjad |  <https://twitter.com/tooandjad> twitter/tooandjad

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti
ettevõtet, mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on
apoliitiline mitteriiklik organisatsioon

 <https://www.innotrepp.ee/>